TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak rozpoznać, że uczeń sięga po alkohol, narkotyki, dopalacze?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
Lęk, depresja, samouszkodzenia i myśli samobójcze – jak wspierać uczniów w złym stanie emocjonalnym?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() | ||
![]() |
Młodzież i zagrożenia internetowe. Jak mądrze interweniować?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Praca z uczniem zagrożonym wykluczeniem, niedostosowaniem społecznymprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Przeciwdziałanie zagrożeniom w sieci. Cyberprzemoc, fake newsy, dezinformacjaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Przemoc w rodzinie, rozpoznanie sytuacji dziecka, procedura "Niebieskiej Karty" – planowanie strategii pomocy rodzinieprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Standardy ochrony małoletnich – jak je wdrażać w placówkach oświaty?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |